Saturday, December 15, 2012

OMG !! result da sampai

Lepas habis exam,,kiteorang dibenarkan untuk pulang,,(dah memang cuti)..first rase excited dapt keluar from hostel,second,,setelah sekian lame,,BOSAN YANG TERAMAT!!! third Berdebar tunggu result exam final..dahla result hantar kat rumah,, ..Aigoooo!!! setiap hari kerja aku duk termenung macam orang mati bini je dekat jendela..dalam hati,,lambat lagi ke result..one day aku dipanggil untuk handle and tolong cikgu kat maktab untuk student form1 2013 yang kene interview..so aku and kakak aku pergi je la,,maklumlah kiteorang duk dekat je dgn maktab tempat kiteorang belajar tu a.k.a ..tibe-tibe ade sorang senior ni dapat panggilan,,"result dah sampai!!!"..semua orang kat situ.."aaaaa,,,tidak !!". kakak aku terus call and tanye mak aku camne dengan result kiteorang,,mak aku pom cakap result kiteorang okay,,Alhamdulillah,,Syukur Ya Allah,,Kau Makbulkan Doa kami..walaupun tak dapat 4.00,,tapi aku atas drpd 3.50...Nasib baik ,,kalo tak,,mesti dah kene marah..huhuhu...,tapi apepun yang kite dapat kite msti bersyukur kerana Allah tahu apa yang terbaik untuk kita...











No comments:

Post a Comment