Tuesday, November 15, 2011

sHe is Maddi Jane

Maddi Jane..Gadis cute yang amat berbakat ni aku kenal dah kenal lama. Tapi,aku tak terfikir pulak nak post pasal dia kat blog sebelum ni.. sebab aku kenal dia kira-kira masa dia baru sangat-sangat,,dan video lagu yg dia cover kat you tube pun sikit je yang tonton.. mase tu dia tak famous lagi.. tapi bakat dia besar sangat terutama bila dia cover lagu impossible..x percaya,search lar..


cute kan..gadis berumur 12 tahun ni..kakak aku yg perkenal kan dia kat aku..hujung 2010  xsilap aku,,or awal 2011..sekitar tu lah,,lepas ni tentu dia famous mcm GREYSON CHANCE kan,,about GREYSON CHANCE,,nanti aku post yg laen..



mesti bangga mak bapak dia,,sekarang ni dia tengah cover lagu artis,,nanti kita tengok dia nyanyi lgu sendiri pula..

No comments:

Post a Comment